پیشونی سفید فرصتی برای سفربه ساری 

فیلمبرداری پیشونی سفید ۲ ساخته سیدجواد هاشمی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: پیشونی سفید ۲ با خلق جلوه‌ های ویژه بصری متفاوت در سینمای ایران پس از پشت سر گذاشتن بیش از ۲ ماه تولید و تجربه لوکیشن‌ هایی همچون جنگل‌ های ساری و غار علیصدر در شهرک سینمایی غزالی پایان یافت.

عمده ماجرای فیلم در جنگل های ساری فیلمبرداری شده که تصاویر جذابی را برای مخاطبان ترسیم می کند.

پیشونی سفید ۲ به عنوان اثری غیرمتعارف با فانتزی‌ های کودکانه و سرشار از اتفاقات جدید در ژانر کودک و نوجوان، همزمان با آغاز سال تحصیلی در جنگل‌ های ساری جلوی دوربین رفت.

تصاویر رویایی پیشونی سفید ۲ بی تردید برای مخاطبان کودک و نوجوان وخانواده هایشان جذاب خواهد بود و می تواند فرصتی باشد برای سفربه لوکیشن دلربای این فیلم.

رسانه ‌های تصویری می‌ توانند در معرفی جاذبه‌ های گردشگری طبیعی، فرهنگ و آداب و رسوم مناطق مختلف گردشگرپذیر نقش مهمی ایفا کنند.

در این میان رسانه‌هایی همچون تلویزیون و سینما از طریق ساخت مستند و فیلم‌ های تاریخی و فرهنگی و همچنین دیگر روش‌ های موثر و کم‌ هزینه می‌ تواند به جذب گردشگر بپردازد.

تبلیغات در گردشگری حرف اول را می ‌زند و در این بین  سینما و تلویزیون نقش مهمی در به تصویر کشیدن جاذبه ‌های گردشگری یک کشور  ایفا می کنند.

سینما یکی از بهترین ابزار‌های تبلیغاتی مدرن محسوب می‌شود و به تصویرکشیدن جاذبه‌ های گردشگری در سینما می ‌تواند یک ابزار مهم در جذب گردشگر باشد.

این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا می ‌کند که بدانیم مازندران ظرفیت‌ های فراوانی برای جذب گردشگر دارد، اما بسیاری از گردشگران با آن آشنا نیستند.

سینما می ‌تواند در معرفی مناطق گردشگری بسیار موثر باشد و گردشگران را به مناطق دیدنی مازندران و ناشناخته بکشاند.

سینما می ‌تواند ضمن ایجاد فرصتی برای مطالعه جوامع مختلف از لحاظ مردم‌ شناسی و جامعه‌ شناسی، جاذبه‌ های فرهنگی، تاریخی و گردشگری این جوامع را معرفی کرده و نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری داشته باشد.

انتهای پیام/ م

پایان فیلمبرداری پیشونی سفید ۲ در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار